دیدن فیلم های روز دنیا

در مورد موج اخیر داستان های شخصی که از طریق ژانر ترسناک روایت می شوند، مطالب زیادی نوشته شده است، اما روند به همان اندازه جالب در ژانر علمی تخیلی نیز

فیلم خارجی ورود

در مورد موج اخیر داستان های شخصی که از طریق ژانر ترسناک روایت می شوند، مطالب زیادی نوشته شده است، اما روند به همان اندازه جالب در ژانر علمی تخیلی نیز وجود دارد. در چند سال گذشته، ما شاهد این بودیم که این ژانر نه تنها برای بررسی قدرت سفرهای فضایی یا آینده ای پسا آخرالزمانی، بلکه به عنوان راهی برای پرداختن به بشریت معمولی بیش از داستان های ماجراجویی آینده نگر استفاده می شود. پیوستن به فیلم‌هایی مانند «جاذبه»، «میان ستاره‌ای» و «مریخی» جاه‌طلبانه و تکان‌دهنده دنیس ویلنوو است، فیلمی که درباره روزی است که کیهان برای همیشه تغییر کرد، اما با وجود گسترش روایت جهانی خود بیشتر بر روی یک داستان متمرکز می‌شود.

فیلم خارجی و سریال خارجی را میتوانید از سایت فیلم نماوا تماشا کنید.

بیشتر درباره غم و اندوه، زمان، ارتباط و شفقت است تا سرعت انحراف، و فیلمی است که سؤال می‌پرسد. چگونه به چیزی نزدیک می شویم که ما را به وحشت می اندازد؟ چرا ارتباط از طریق زبان مهم است نه عمل؟ آخرین نمایش فیلم ورود به ایده‌های بزرگ زندگی می‌پردازد که من اینجا آن‌ها را خراب نمی‌کنم، اما تماشاگران باید بدانند که فیلم ویلنوو خوشایندتر از «مریخی»، اولین نمایش بزرگ TIFF ریدلی اسکات در سال گذشته نیست. این فیلمی است که برای به چالش کشیدن همزمان بینندگان، حرکت دادن آنها و تشویق آنها به صحبت طراحی شده است. در بیشتر موارد، موفق می شود.

برای تماشای جدیدترین فیلم و سریال ها به سایت فیلم نماوا بروید.

ایمی آدامز در نقش لوئیز، کارشناس زبان شناسی که در روزی که 12 جسم پرنده ناشناس وارد مدار زمین می شوند، عملکردی مطمئن و تاثیرگذار دارد. علی‌رغم آنچه که به مردم می‌گویند - که در ابتدا چیز زیادی نیست - دولت‌های جهان اولین تماس را با موجودات درونی برقرار کرده‌اند، موجوداتی که به‌طور مبهم شبیه قدرت‌های برتر به نظر می‌رسند که یک اختاپوس را با یک دست غول‌پیکر ادغام کرده‌اند. لوئیز با همکاری ارتش و دانشمندی به نام ایان (جرمی رنر)، به دنبال یافتن پاسخ یک سوال بسیار ساده است: چه می خواهید؟ هپت پادها، همانطور که در نهایت به آنها گفته می شود، با صداهایی صحبت می کنند که گاهی صداهای نهنگ را منعکس می کند، اما لوئیز به سرعت می آموزد که زبان نوشتاری راهی برای برقراری ارتباط است، حتی روش پیچیده نوشتن گردشگران بین ستاره ای را رمزگشایی می کند. با نزدیک‌تر شدن و نزدیک‌تر شدن او به این که بتواند آن سؤال مهم را به گونه‌ای بیان کند که آن (و پاسخ آن) قابل درک باشد، ناآرامی جهان ادامه دارد. آیا غریزه محافظ انسان قبل از اینکه رهبران علم و زبانش بتوانند راهی برای متوقف کردن آن بیابند وارد می شود؟

در نماوا، فیلم ایرانی، برنامه کودک نیز در کنار فیلم خارجی وجود دارد.

لوئیز نیز تاریکی در زندگی خود دارد. صحنه های آغازین جزئیات تولد، زندگی کوتاه و مرگ یک کودک است. آدامز در تمام طول مدت، لوئیز را با یک جریان احساسی آرام و مؤثر که برای موفقیت فیلم ضروری است، آغشته می کند. این فیلمی است که گاهی بیش از حد عقیم می شود، اما آدامز همیشه آماده است تا آن را پایه گذاری کند. چشم انداز ویلنوو به خصوص CGI سنگین نیست، و به آدامز اجازه می دهد تا به گونه ای کار کند که احساس می شود قابل ارتباط باشد. چیزهای زیادی در ذهن و قلب این شخصیت می گذرد، به خصوص در آخرین پرپیچ و خم، که آدامز می توانست با آن "بزرگ" پیش برود، اما در واقع یکی از ظریف ترین و داخلی ترین اجراهای فیلم علمی تخیلی است که من تا به حال دیده ام. . و این گواهی بر موفقیت «Arrival» است که این چهره اوست – نه طراحی چشمگیر کشتی/موجود بیگانه – که مردم به یاد خواهند آورد.

انیمه جدید ژاپنی جدید را از نماوا دنبال کنید.

همانطور که اخیراً، ویلنوو اهمیت احاطه کردن خود را با افراد با استعداد درک می کند. در این مورد، دو نفر از MVP های غیرقابل انکار فیلم، فیلمبردار بردفورد یانگ، نابغه ای که «سلما» و «خشن ترین سال» را فیلمبرداری کرد و آهنگساز یوهان یوهانسون هستند. ترکیب‌بندی‌های دومی در اینجا برای هر ضربان احساسی فیلم ضروری است، هوای تنش را در نیمه اول فیلم و جریان‌های متحرک قسمت پایانی را مشخص می‌کند. رویکرد یانگ به زیبایی لمسی است و از دنیای طبیعی برای واقعی کردن این داستان غیرطبیعی استفاده می کند. ممکن است نتوانیم به طور کامل با روایت لوئیز ارتباط برقرار کنیم، اما می‌توانیم تصویر کودکی را که در یک مزرعه می‌دوید قدردانی کنیم. تصاویر یانگ بر خلاف فیلم‌برداری پرفروش‌های متلاطم که در فیلم‌های علمی تخیلی به دیدنش عادت کرده‌ایم، روان است. مهمتر از همه، به نظر می رسد که همه چیز در اینجا یک دیدگاه است - فیلمبرداری، کارگردانی، بازیگری، موسیقی متن و غیره - به جای بلاک باسترهای تولید شده در کارخانه که اخیراً دیده ایم.

فیلمهای سینمایی ایرانی، فیلم های اسکار، انیمیشن جدید دوبله فارسی در سایت فیلم نماوا وجود دارد.

علیرغم همه این‌ها، «ورود» کمی در وسط فرو می‌رود، نقطه‌ای که ممکن است برخی از بینندگان را برای همیشه از دست بدهد. کنش «نخستین تماس» به طور غیرقابل انکاری مطمئن است و صحنه‌های هدفمند نهایی فیلم به طرز خیره‌کننده‌ای جاه‌طلبانه هستند، اما سرعت «ورود» در وسط کمی بیش از حد نرم می‌شود و در کل متوجه عقیم بودن قطعه می‌شویم. بدون اینکه چیزی خراب شود، حفظ ارزش شوک پیچش‌های قسمت نهایی تصمیم‌گیری‌های روایی را در میانه‌بخش مجبور می‌کند که وقتی آماده شرکت‌کننده‌ایم، ما را به کنش فیلم نگاه می‌دارد. ویلنوو کارگردان با استعدادی است، اما این فیلم فاقد درجه‌ای از حرارت است که به ضربه‌های احساسی و فلسفی صحنه‌های پایانی کمک کند. همانطور که هست، ما اغلب احساس می کنیم پشت مانعی هستیم که لوئیز هنگام برقراری ارتباط با موجودات بیگانه ای که ابوت و کاستلو را دوبله می کند، استفاده می کند.  همانطور که او می خواهد انجام دهد، ما می خواهیم تجهیزات را برداریم و پشت آن صفحه قرار بگیریم.

علاوه بر تماشای آنلاین فیلم و سریال دانلود فیلم مانند دانلود فیلم ترسناک در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

با این حال، این فیلمسازی جاه طلبانه و موفقی است که شایسته تماشاگر است. این فیلمی است که بینندگان را وادار می‌کند تا درباره آنچه که ما را واقعاً انسان می‌سازد، و تأثیر غم و اندوه بر آن خط زمانی وجود، تجدید نظر کنند. در بهترین حالت، و عمدتاً از طریق بازی آدامز، فیلم پیشنهاد می‌کند که همه ما آن روزها را داشته‌ایم که در آن ارتباطات قطع می‌شود و ترس از ناشناخته‌ها شروع می‌شود. و این بهترین ما هستیم که پشتکار می‌کنیم، از کوبیدن بلند می‌شویم. خراب و خراب شده را تعمیر کنید.

فیلم های خانوادگی دسته ی دیگری هستند که محبوب نماوایی ها هستند.

+ نوشته شده در  سه شنبه 10 آبان 1401ساعت 18:01  توسط المیرا   بازدید 164 برچسب ها: