فیلم استاد بزرگ
در تمام ده فیلم داستانی نویسنده و کارگردان وونگ کار وای، یک بازیگر اصلی اغواکننده، دیوانه کننده و به طرز غم انگیزی عاشقانه بازی می کند: زمان. هر یک از شخصیتهای اصلی وانگ رابطهای شدید با زمان دارند. این اغلب یک مسابقه بیرحمانه است که توسط امتیازدهندگان عجیب و غریبی مانند یک سطل یخ در حال ذوب («همانطور که اشکها میروند»)، تاریخ انقضا روی یک قوطی میوه («Chungking Express»)، یک ساعت انبار قطار («روزهای هستی») نظارت میشود. Wild") و راه پله شیب دار منتهی به جایگاه نودل ("در حال و هوای عشق).
برای تماشای آنلاین فیلم و سریال های مختلف از جمله این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا سر بزنید.
شخصیتهای ونگ تمام تلاش خود را میکنند تا آرامش، وضوح و شادی را در این زندگی بیابند، چیزی که خالق آنها به ندرت اعطا میکند. هر وقت او این کار را می کند، صفحه با تعجب و لذت روشن می شود. با این حال، سایهها همیشه نزدیک هستند، و همین باعث میشود شادیهای فیلمهای او به همان اندازه پرتنش و غمانگیز باشد که غمها با طنز عجیب و غریب و دوستداشتنی روشن شوند. (من به یاد می آورم که شخصیت به شدت تنها در «Chungking Express» وونگ سعی می کرد لباس های شسته شده اش را شاد کند: «به تو گفتم گریه نکن. باید قوی باشی») همه اینها در حالی است که ساعت به جلو می نشیند و دنیا می چرخد، گاهی اوقات در زمان هذیان. -سپری شدن.
تماشای انیمیشن جدید دوبله فارسی و دانلود فیلم ترسناک در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.
"استاد بزرگ" زمان را در برابر اولین فویل واقعاً مهیب خود یعنی خرد قرار می دهد. آدمهای فیلمهای ونگ معمولاً در تلاش برای زندگی کردن و عشق ورزیدن از آسیبهای زمان دور میشوند، اما در «استاد بزرگ» رشتههایی به نام هنرهای رزمی دارند تا آنها را ثابت نگه دارد. مکاتب مختلف کونگ فو به شخصیتها آموزش میدهند که چگونه در نبردهای مختلف تعادل و تعادل را حفظ کنند.
بسیاری از تماشاگران برای تماشای بهترین فیلم های درام و دانلود جدیدترین فیلم های اکشن به سایت فیلم نماوا مراجعه میکنند.
تونی لیونگ، که نقش استاد افسانه ای وینگ چون ایپ من (Ip Man) را ایفا می کند (که شاگردانش بروس لی را نیز شامل می شود)، مانند یک درخت ریشه دارد. او هرگز یک حرکت غیرمجاز انجام نمی دهد، هرگز کلمات را برای مراسم یا احساسات پوچ هدر نمی دهد.
بهترین فیلم های کره ای و فیلم های جدید نیز از دسته هایی هستند که میتوان در نماوا جستجو کرد.
دیگر استادان رزمی کار در فیلم نیز همین گونه هستند: درختانی که در طوفان خم میشوند و تاب میخورند و حتی میتوان آنها را قطع کرد، اما ریشه کن کردن آنها تقریبا غیرممکن است. "استاد بزرگ" یک نامه عاشقانه مست برای تجربه است، که به ما کمک می کند زنده بمانیم، و خرد، که به ما کمک می کند تا با پیری، از دست دادن و در نهایت با پرتگاه روبرو شویم. وونگ که در جوانی او را باحال ترین کارگردان جهان می نامیدند، اکنون 57 سال دارد. این فیلم در مورد مردی مانند او است که خود را در دنیا ثابت کرده است و وارد میانه زندگی می شود و یک نوع باحال جدید و حکیم را منتشر می کند.
دستهی دیگری از فیلم ها مانند فیلم جنایی نیز مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است و به همین منظور بهترین فیلم های جنایی در این دسته بندی قرار گرفته است.
در کلوزآپ های او که اغلب بازیگرانش را به گونه ای قاب می کنند که گویی آثار ملی هستند، مشهود است. ممکن است ضعیف به نظر برسد، اما در زمینه، این اثر به اندازه هر یک از تصاویر مشهور پرسرعت، آهسته و فوق اشباع از دوران جوانی ونگ، برقآمیز است.
من قطعه 130 دقیقهای هنگکنگ «استاد بزرگ» یا راف کات افسانهای چهار ساعته را ندیدهام، اما حس میکنم که نسخه 108 دقیقهای که وارد سینماهای آمریکا میشود یک تریلر صرف برای چیزی بزرگتر و عمیقتر است. فیلمی که من دیدم حرکت میکند، اما اغلب بهگونهای که گویی همراه با آن به سبک واقعیت تلویزیونی/نمایش پلیسی حرکت میکند. این پیشرانه مصنوعی به چندین سرعت از عناوین توضیحی برخورد میکند که گمان میکنم فقط برای جلوگیری از درج صحنههای مربوطه که زمان اجرا را کم میکنند، درج شدهاند.
بهترین فیلم های خانوادگی خارجی را نیز میتوانید در بخش اختصاصی نماوا پیدا کنید.
این یک توهین به مخاطبان آمریکایی است. در این مرحله، این پیشگویی که آمریکاییها برای فیلمهای مدیتیشن بیحرکت هستند، آنقدر کمنور، خجالتی و غرق در خود هستند، تقریباً به قانون بینالمللی تبدیل شده است. فیلمسازان اکنون با بخش تحقیقات بازار موافق هستند که اکثر سینماروهای اینجا که تنها چند نسل از «پدرخوانده» فاصله دارند و در حال حاضر متعهد به تلویزیون طولانی مدت و پیچیده ای مانند «بریکینگ بد» هستند، به نوعی فیلمی را نمی پذیرند که در آن غرق شده باشد. این ژانر اگر مانند "Smurfs 2" نباشد. چقدر از این خرد دریافت شده صرفاً اطلاعات نادرست از سوی مدیران شرکتهای بزرگ است که عجولانه دادههای باکس آفیس را تفسیر میکنند تا تلاشهای تنبل و پرهزینه برای فیلمهای پرفروش تضمینی را توجیه کنند؟ این همان نادانی سخت کوش است که می گوید مخاطبان جهان سوم خشونت گرافیکی و طنز خام را ترجیح می دهند، گویی این تنها احساسات جهانی است.
من به این مماس ظاهری ادامه میدهم، زیرا به همان اندازه که زمان، «استاد بزرگ» درباره احترامی است که یک هنرمند شایسته است و راههایی که دوران جنگ و تحولات اقتصادی این احترام را از بین میبرد. استادان ووشو، چهره های خداگونه قبل از جنگ دوم چین و ژاپن (1937-1945)، در طول اشغال ژاپن به معلمان و مجریان مبارز تبدیل می شوند. در هنگ کنگ، تعداد زیادی مدرسه هنرهای رزمی رشد می کنند و ایپ من به دنبال کاری می رود که هیچ کس نام او را نشنیده باشد. این مدارس جدید به تسلط فنی و رقابت شدید بر سر جنبه های فلسفی و معنوی کونگ فو جایزه می دهند. مردم عجله دارند تا به سرعت پول بدهند، واقعیتی که ایپ من با همان لطف و عمل گرایی که با آن در برابر وحشت جنگ شهامت کرد، می پذیرد. او با لبخندی مبهوتانه، حاضر نیست با نشان دادن وینگ چون در نمایشگاه های خیابانی کارناوال مانند، امرار معاش کند. او خود را با زمان های در حال تغییر وفق می دهد، اما نه با امتیازات احمق ها با حرص و طمع بسیار بیشتر از بینش.