دیدن فیلم های روز دنیا

کارتون فانتزی نهایی: ارواح درونفیلم‌های دیگر کاملاً روی رایانه ساخته شده‌اند، اما کارتون فانتزی نهایی: ارواح درون، اولین فیلمی است که شخصیت&

کارتون فانتزی نهایی: ارواح درون

کارتون فانتزی نهایی: ارواح درون

فیلم‌های دیگر کاملاً روی رایانه ساخته شده‌اند، اما کارتون فانتزی نهایی: ارواح درون، اولین فیلمی است که شخصیت‌های واقعی انسانی را تجربه می‌کند. نه شرک با گوش های ترومپتش، بلکه سرباز فضایی گری ادواردز، که آنقدر شبیه بن افلک است که نمی دانم آیا حق امتیاز در میان است. این فیلم که از نام یک سری بازی‌های ویدیویی معروف نامگذاری شده است، سیاره زمین را در حدود سال 2065 ایجاد می‌کند، جایی که انسان‌ها در زیر سپرهای انرژی جمع می‌شوند و موجودات بیگانه مانند در سراسر جهان پرسه می‌زنند. این فیلم داستانی را روایت می کند که در دوران طلایی آسیموف، ون وگت و هاین لاین سنتی به نظر می رسید. اما طرفداران داستان های علمی تخیلی آن دوران از خوشحالی از دیدن تصاویر می گریستند و من را هم گرفتند. من عاشق مناظر شگفت‌انگیز، فیلم‌هایی هستم که مناظر و مناظر شهری را که فقط در تخیل وجود دارند، به من نشان می‌دهند، و «فانتزی نهایی» دنیایی را خلق می‌کند که نه اکشن زنده است و نه انیمیشن، بلکه یک جهان سایبری موازی است.

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال های مختلف از جمله این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

شخصیت ها نیز در آن فضای مجازی زندگی می کنند. حتی یک لحظه هم باور نمی کنیم که دکتر آکی راس، قهرمان، یک انسان واقعی است. اما ما اعتراف می کنیم که او واقعی است، که کل موضوع است. او حضوری ترسناک دارد که در عین حال به طور نامحسوس غیر واقعی و در عین حال متقاعدکننده است. حرکات او (که بازتاب اعمال بازیگران واقعی است) احساس درستی می کند و موهایش به طور قانع کننده ای در باد می وزد. اولین نمای نزدیک از صورت و چشمان او حیرت‌انگیز است، زیرا فیلمسازان نمی‌ترسند نگاهی خوب و بلند به ما نشان دهند - آنها جرأت می‌کنند هنر آنها را تحسین نکنیم. اگر آکی به اندازه یک هنرپیشه انسانی واقعی نیست، تقریباً به اندازه یک همبازی واقعی است که به کمال براق روتوش شده است.

تماشای انیمیشن جدید دوبله فارسی و دانلود فیلم ترسناک در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

داستان شامل مبارزه ای توسط آکی و گروهی از Deep Eyes (جنگجویان انسانی آینده نگر) برای دفاع از بازماندگان یک حمله بیگانگان به زمین است. انسان‌ها در داخل سپرهای انرژی زندگی می‌کنند که از برخی از بزرگترین شهرها محافظت می‌کنند و با احتیاط، زره پوش و مسلح به بیرون می‌روند تا با بیگانگانی که شبیه کابوس‌های هیولاهای شفاف هستند، نبرد کنند. به یاد موجود آبی در ''The Abyss'' افتادم. بیگانگان می توانند انسان ها را با ویروس یا ذات خود آلوده کنند، و آکی (صدای مینگ-نا) فکر می کند که می تواند آنها را با هدایت هشت "موج روح" شکست دهد. زمین - یا گایا، روح سیاره ای.

بسیاری از تماشاگران برای تماشای بهترین فیلم های درام و دانلود جدیدترین فیلم های اکشن به سایت فیلم نماوا مراجعه میکنند. 

متحدان او عبارتند از گری ادواردز (صدای الک بالدوین) که رهبر نیروهای Deep Eyes است و دکتر سید (دونالد ساترلند)، معلم پیر خردمند او. از دیگر هم تیمی های او می توان به خلبان نیل (استیو بوشمی) و جنگنده های رایان (وینگ ریمز) و جین پرادفوت (پری گیلپین) اشاره کرد. رهبر نیروهای شیطان، ژنرال هاین (جیمز وودز) است که می‌خواهد با توپ فضایی خود در مدارهای پیشرفته، بیگانگان را منفجر کند. کسانی که مشابهی بین توپ هاین و سپر موشکی جورج دبلیو بوش پیدا می کنند، به راحتی می توانند آکی و دوستانش را به طرفداران محیط زیست اختصاص دهند. آنها بر این باورند که گوشته زمین بالای یک کره گایا که دارای نیروی حیاتی سیاره است قرار دارد و اگر توپ آن را از بین ببرد، نه تنها موجودات فضایی بلکه تمام زندگی انسان ها خواهند مرد. یکی از اکتشافات اولیه آکی، یافتن، نجات و مراقبت از یک موجود سبز کوچک در حال رشد است که در زمین های بایر باقی مانده است که (فکر می کنم) زمانی که یک شهاب سنگ غول پیکر به زمین برخورد کرد و بیگانگان موجود در آن را رها کرد.

بهترین فیلم های کره ای و فیلم های جدید نیز از دسته هایی هستند که میتوان در نماوا جستجو کرد

بیگانگان موجودات عجیبی هستند که با ناهماهنگی فیلم در برخورد با آنها همچنان غریبه می شوند. بدون فاش کردن یک راز اصلی در مورد ماهیت آنها، می توانم بپرسم که چگونه به نظر می رسد آنها هر دو فیزیکی و مفهومی هستند. آنها یک انسان را نه با حمله فیزیکی، بلکه با جذب جوهر زندگی او شکست می دهند. با این حال می‌توان آنها را با سلاح‌های Deep Eyes به قلع و قمع کرد. شاید سلاح های انسانی متعارف نباشند، اما در طول موج بیگانه عمل کنند. یا من در این مورد گیج شدم، یا فیلم گیج شد.

دسته‌ی دیگری از فیلم ها مانند فیلم جنایی نیز مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است و به همین منظور بهترین فیلم های جنایی در این دسته بندی قرار گرفته است. بهترین فیلم های خانوادگی خارجی را نیز میتوانید در بخش اختصاصی نماوا پیدا کنید.

در مورد طرح داستان کافی است، که صرفاً حامل بینش فیلم است. دلیل دیدن این فیلم به سادگی، با شکوه، نگاه کردن به آن است. آکی صحنه های رویایی در سیاره ای دیگر دارد، جایی که یک کره آسمانی وسیع آسمان را نیمه پر کرده است. ما شهر نیویورک را در سال 2065 می بینیم، ویران شده، شبح مانند، به جز بخش هایی که زیر گنبد محافظ قرار دارند. سکانس‌های اکشنی وجود دارند که فقط به طور مبهم از قوانین گرانش پیروی می‌کنند، اما قانع‌کننده به نظر می‌رسند، زیرا با شخصیت‌هایی که آنها را اشغال می‌کنند آشنا شده‌ایم. عکس‌هایی مانند عکسی که ما مستقیماً به آکی که روی سطح دریاچه‌ای درخشان ایستاده نگاه می‌کنیم. و زیرساخت گنبد محافظ، راهروها و ماشین آلات آن از هر مجموعه ممکن دنیای واقعی فراتر می رود. ساخت "فاینال فانتزی" چهار سال طول کشید. یک تیم انیمیشن کامپیوتری، نیمه ژاپنی، نیمه آمریکایی، در هاوایی با کارگردان هیرونوبو ساکاگوچی کار کردند. آنها بسیاری از حرکات فیزیکی را شلیک کردند و سپس آنها را روتوسکوپی کردند و هنرمندان به تخصص در شخصیت های خاص اختصاص یافتند. واقع بینانه ترین آنها احتمالا دکتر سید و رایان هستند. این همه با هم به نوعی تجربه شگفت انگیز تبدیل می شود. مثل این است که شما شاهد زنده شدن یک داستان هوی متال هستید.

آیا آینده ای برای این نوع فیلم سازی پرهزینه (شنیده ام 140 میلیون دلار) وجود دارد؟ امیدوارم اینطور باشد، زیرا می‌خواهم فیلم‌های بیشتری از این دست ببینم و ببینم که چقدر می‌توانند این فناوری را پیش ببرند. شاید روزی فریب یک بازیگر کامپیوتری را بخورم (اما من شک دارم). به هر حال، هدف جایگزینی بازیگران و دنیای واقعی نیست، بلکه فراتر رفتن از آنها - نفوذ به فضای خلاقانه جدیدی است که اساساً بر اساس تصاویر و ایده ها استوار است. اگر سری «جنگ ستارگان» در این راستا جهش پیدا کند، تعجب نخواهم کرد. بازیگران جورج لوکاس که شکایت دارند تمام وقت خود را در مقابل صفحه‌های آبی می‌ایستند که بعداً مملو از مکان‌ها و جلوه‌ها می‌شوند، با آواتارهای رایانه‌ای جایگزین خواهند شد که به ندرت واقعی‌تر هستند.

 

در نقد فیلمی از این دست، بین عناصر صنایع دستی و داستان آن سرگردان هستم. داستان، اپرای فضایی است، بدون هوش و جسارت، مثلاً «آی آی» استیون اسپیلبرگ، اما نگاه فیلم انقلابی است. "فانتزی نهایی" یک نقطه عطف فنی است، مانند اولین فیلم های ناطق یا سه بعدی. شما می خواهید آن را ببینید، چه به بیگانگان اهمیت دهید و چه به توپ های فضایی. این فیلم در دسته‌بندی خاص خود وجود دارد، اولین شهروند دنیای جدید فیلم سایبری.

+ نوشته شده در  سه شنبه 4 بهمن 1401ساعت 16:50  توسط المیرا   بازدید 117 برچسب ها: